Hörseltest, titta på skor, och tacos.

Nu har jag typ nyss kommit hem. Vart ju ett lite väl kort inlägg förut. Så ett längre kommer nu, och en annan sak.
Men i alla fall. Idag så var jag i skolan, pluggade svenska/kurs.
Efter skolan så tog jag tåget hem, åt mellis, lämnade väskan och drog igen. Till stationen, och där väntade jag i 20 min på ett tåg. För mitt tåg blev inställt, jag som hade så bråttom! :o
Men sen kom det, och då så åkte jag till Solna C direkt, ist för mammas jobb.
I Solna C så gick vi till öron doktorn.. Och sen så gjorde jag ett hörseltest/prov. Jag hade alla rätt, plus två till (som inte var ljud)
Jag fick gå in i en "låda" och sätta på mig hörlurar, sen fick jag höra låga ljud, och när det lät så skulle jag trycka på en knapp, och det var den jag "råkade" trycka två ggr extra på.
Men sen efter det så tittade jag och mamma i en massa skoaffärer! Och vi hittade ett par på Belle, men inte i min storlek... Suck säger man ju bara! :o
Japp, men efter allt skoletande så tog vi en liten "break" och åt middag, tacos, på Taco bar.
Yummie!
Efter fortsatte vi leta men inga skor hittade vi. Så vi åkte hem, och nu sitter jag hemma. Sk plugga lite, sen Grey's! Yey. Men det jag skulle säga var att:
Jag byter blogg nu, sista inlägget här. 100:ade inlägget också btw. Men för att fortsätta läsa min blogg klickar du här (den är inte så fin nu, men den ska bli!)

Ni får konfabilderna i min andra blogg!

KRAM

Snabbis

Nu är jag hemma, ska dra om 5 min igen, måste ta bussen till stationen, sen tåget till mammas jobb. Ska nämligen till örondoktorn.
Så nu käkar jag en macka.
Jo, juste.
Ikväll mellan 18-19 tiden tänkte jag byta blogg till http://photosbytherese.blogg.se/ så ni vet.

Men nu måste jag dra.

KRAM

100% Oaktiv? Ja.

Nu sitter jag hemma och väntar på att DH ska börja.
Ledsen för att jag inte har bloggat idag men jag har inte haft tid.
Bara pluggat svenska och läst i min Mats Wahl bok, *suck*.
Men nu börjar det! Skriver mer senare!

KRAM

Lunch?

Sitter fortfarande i pyjamas, men jag har ätit frullebulle och pluggat lite engelska. Nu har jag funderat på att äta lunch och sen öva glosor på spanska.
Ska ladda upp massa bilder från kameran sen, och det betyder att ni får massa bilder ikväll! Wiho!

Men nu måste jag nog dra,

KRAM

P.S

Ska jag byta blogg???
Till http://photosbytherese.blogg.se/ ?
Besäm nu! :D

D.s


Massa idag

Nu är det så att jag vaknade för en timme sen, och igår så somnade jag kl 22:00 typ, vilket betyder att jag har sovit i hela 13 timmar, grymt skönt! Men inte så konstigt, jag sov ju inte så mycket på lägret, jag sov typ 13 timmar på de två nätterna vi sov där! Haha, men iaf.

Idag ska jag:

Plugga engelska
♥ Möta tjejerna på bron
♥ Äta middag med tjejerna
♥ Köpa godis med tjejerna
♥ Titta på NEEEEEW MOOOOOON! Med tjejerna!
♥ Sova

Det är i stort sett, hela min dag.
Så nu måste jag plugga engelska...

KRAM

HEEEEEMMMMMAAAAA

Nu är jag HEMMA! Efter konfa lägret. Jag hade sååååååå sjuuuuuuuukt kuuuuuuuuuuul. Men några bästa ledare! Hahaha, men mest av allt, REBECCA! (Inte den jag brukar vara med) Utan en annan! :D Men i alla fall, REBECCA, DU ÄR JU BARA SÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKLA SKÖÖÖÖÖÖN. HAHAHAHAHAHHHAHAAAHAHAHA.. Har nog aldrig garvat så mycket, du är bara fär rolig.
Hahaha, men iaf. Vi var ca 30 konfirmander och det var typ 10 ledare. Yesbox. Naajs. Men jag har inte kunnat mobilbloggat, även fast ´jag har försökt, men själva "där-man-skriver-inlägg-sidan" var för stor *suck*.
Men jag har skrivit lite på facebook.
Yepp, men lite senare idag/ikväll så slänger jag kanske in lite bilder! :)

Ja, men nu har jag babblat tillräckligt.

KRAM

I skolan

Nu så sitter jag i skolan, har jobbat spanska och engelska idag.. Men nu har jag i alla fall rast ;)
Fast den är slut om typ 10 min, sen ska jag plugga kurs med Ronja. :)
Japp, men jag kanske skriver sen när jag kommer hem, för att jag ska på Konfa läger idag, och kommer hem på söndag.

Åker väl vid fyra tiden, idag, och kommer hem på söndag vid fyra,
Japp, men som sagt. Nu måste jag dra :)

KRAM

Snart drar jag... Igen!

Nu ska jag snart åka till skolan, om en halvtimme. Öppet hus, u know. Mellan 16:30 - 20:00.
Mmhh, skitroligt. Och vi ska jobba också, haha. Vi får väl se hur det går.
Japp. Men nu ska jag göra något annat.
Inga bilder, skriver på lillebrors laptop.

KRAM

Jaha. :s

Nu är man hemma efter en sjuuukt rooolig dag, haah, jag har haft så jävla kul. Speciellt andra lektionen. Hahah, Seydo och Anton "bråkade" (Drev med varann, och läraren) och Fellan och Mickan drev med Ula, hahahah. Och jag bara satt där och asgarvade. Sen kastade Matte sudd på Fellan, så skulle jag kasta tillbaka på han, då råkade jag kasta på läraren! Heheh..

Och under den lektionen fick jag ett sms. Inte smset vara rolig.
Höhö, bra svenska? Nej. Haha.

Men nu ska jag äta nåt, är skithungrig! ;o

KRAM

Here I come!

Nu sitter jag å äter frulle, har nyss duschat. Nice. Snart, vid kvart-tio i nio ska jag dra, till 8A! :D
Haha, fett glad asså :)
Men aja, jag kan höra av mig när jag kommer hem, eller kanske i källtorp, we'll see about that.
Men nu ska jag dra!


Haha, lillebrorsan och jag, på dagis! :)

KRAM

Omg!

Shit, pappa visade nyss den här videon. Min barndomsbästis sjunger, sjuuuuuukt bra! ;o
Jag fattade inte att de var hon först, men sen kände jag igen hennes röst lite, jag ba: Pappa.. Är det hon som sjunger?! Han ba: Jaa..

Haha, men i alla fall, du äger ju hela skiten nea! :)


Miss you :)<3

KRAM

Äntligen!

... Hemma! Har kommit hem, för typ en halvtimme sen.
Jag kan berätta lite kort om dagen:
Jag tog bussen på morgonen och märkte senare på stationen att tåget var lite bajsiga. Så mamma sa åt mit att jag skulle ta en buss, som gick till jakan. Då ropade jag på tjejerna som stod på bron att komma ner. Så vi tog en ersättningsbuss, och väntade på Mika i jakan, typ en halvtimme. Sen tog vi tåget och kom typ 10 min sent till skolan. Efter bgn så ja, gjorde jag massa, sen vart de idrott.. Och vi dansade. Mika och Linnea hade sin uppvärmning, nästa vecka är det min och Ronjas tur (vi vill ha VG-MVG i idrott) undrar hur det kommer gå...
Men efter gjorde jag massa igen, och sen skulle vi städa hela skolan. Är det en städfirma eller skola? ;o
Hehe, men sen slutade vi. När vi var i kallhäll så gick jag Linnea och Ronja till kyrkan, jag lämnade in min lapp och så spelade vi piano (love it! ;o)
Ja, och efter gick vi hem. Till oss själva.
Men sen när jag kom hem så såg jag att hela köket var förädrat, och det luktade nytt haha.
Fett snyggt blev det!

Hehe, men i allafall. Jag skulle blogga i skolan, men rektorn kom precis så jag stängde ner allt, haha.
Men jag kan lägga in ett PS tips sen, om ni skriver vad ni vill ha hjälp med!

Jag kan väl bjuda lite, haha!


Oooooold pic, typ 1,5 år sen!

KRAM


Piiiiictures!




Yummie, kladdkaka! :D



Hahahaha. Olles "ruumpaaa"
Okej, inte så många, men några! :)


Too bad

Yepp, just like the rubrik. Haha, men jag har inte bloggat idag för att:

Jag har varit i skolan
Jag har varit med Becca
Jag har varit på konfirmation
Jag har har tittat på en match
Jag har varit lite med Becca, Becca och Linnea.
Jag har ätit middag.

But i'm here now! Everyone happy? Good.
Kan väl slänga in ett PS tips? Och juste, massa bilder! Men okej, vi skiter i PS tipset, vi kör på bilder ist. Men är det något speciellt i PS som ni vill ha hjälp med? Kommentera!

The pics will come in the next inlägg, hahaha.

KRAM

God morgon!

Jag vaknade av alarmet 06:35, jag satte på snooze till 06:44. De nio minutrarna kändes som en halv minut.. Weird. Men hur som helst så sitter jag nu och äter min härliga frukost!
Hahah, bara jag som ääälskar att äta frukost? Hm. Vissa äter inte ens, hur kan de klara sig? Hehe.
Men nu måste jag fortsätta äta!

KRAM


I'm sorry for bad update!

Ledsen besökare, men nu blev det såhär. Too bad.
Men som beläning eller något får ni en ny header att titta på! :D

Jag kanske kommer blogg i morgon, på morgonen, vi får se! :)
då kommer det en MASSA BILDER! :D
Fuuniiiii!

KRAM

Skoliiish

Tjabbah! Nu är jag i skolan, haha.
Jag fick ett litet skattanfall. Jag sa en sak förra veckan, och nu sa jag samma sak igen. Till Linnea.. Hon ba: Är det här veckans Replay eller? Hahahahahhahahahahha, shit vad garvade.
Yex box. Men avd ska jag göra nu? Jag vill garva. Hahahahh.

 
Just some old pictures.

KRAM


Dagens Photoshop-tips

Hur man Censurerat ett ansikte, t.ex.

1. Öppna din bild, och markera det ställe du vill ha censurerat.
2. Klicka på Filter> Förändra pixlar > Mosaik
3. Välj den storlek på "fyrkanterna" du vill ha, men ett tips är : 10-14 pixlar.
4. Klart!

Enkelt va? :)
Jag vet inte om detta fungerar för er som inte har Adobe Photoshop CS3 Extended, men förhoppningsvis.

Internet krånglar, och jag hatar fucking com hem. Innerst inne i mitt hjärta. De suger. Fattar inet avrför vi inte byter. Hm. I haaaaaaate them.

Före:


Efter:


KRAM

Ingenitng

Asså, kolla här. Jag vill köpa en sån fan! ;o Grymt cooooolt!
Men nu blir de middag, chao!

KRAM


Kladdkaka, kladdig, men ändå inte

Har bakat kladdkaka med Marcus och Olle, medans jag var borta. Den var god i "spetsten" eller vad man ska kalla det, men inte i kanten. Kanten var hård, och spetsen smetaktig. Mumsig, men ändå inte. Haha. Jag har inget att skriva. Kan lägga in ett PS tips sen :)

KRAM


Smsar

Nu är jag hemma, eller jag kom väl hem för 20 min sen. Det var Telva som var präst, najsigt. Det var mycket mindre folk den här gången är förra. Hmm..
Men i alla fall. Gudstjänsten var i en timma, och efter så fikade vi med Telva. Hehe.
Men nu så ska jag plugga lite spanska glosor, och sen göra nåt annat.
Jo! Jag har en fråga!
Ska jag byta bloggnamn till: http://photosbytherese.blogg.se/ eller raiinbow?
Gillar de andra namnet...
Men de får ni avgöra, det ät ju trots allt ni som ska söka efter den.

KRAM

Tidigt

Idag vaknade jag runt kvart i nio, helt oväntat. Jag hade ju satt mitt alarm på halv tio, men vaknade 45 min innan. Weird. Men hur som helst. Jag satte på alarmet för att jag ska på gudstjänst, med Becca, Mika och Linnea. Ronja skulle inte med för att hon kom hem igår vid typ 3-4 tiden. Så hon kommer förmodligen sova tills, jag vet inte när. Men i alla fall.
Nu sitter jag här och äter min marmelad-macka, med varm oboy. Mumsigt!
Taha.
Men nu måste jag kolla när bussen går, hör av mig senare, efter tolv. Gudstjänsten är mellan 11-12, så japp. Vi hörs då.

KRAM

Nu är man hemma, igen! :)

Såfär ja. Nu kom vi nyss hem. Jag hade skitkul. Not.
Mest så var jag med min lilla kompis Cecilia som är 7 år och sen litegrann med de 1 åriga übergulliga tvillingarna. Nice. Okej, jag måste erkänna att det var kul, att hålla på med de två söta. Och vara med min, vad ska man kalla det..? Asså, min och Cecilias mamma har känt varann länge, så jag har lixom känt Cecilia sen hon föddes. Hon är som en "lillasyster" fast vi inte träffas så ofta, emn när vi gör det, då känns hon som det.
Jaja. Men till middag där borta så blev det makaroner och köttbullar, de var faktist gott! ^^
Och till dessert blev det typ nån keso blandat med grädde och glass typ, eller något. Med bär och havreflarn i. De var gott de med.

Vi kom hem till de vid, halv sju typ, och åkte hem vid, kanske 23:10..? Yes box. Men nu lägger jag väl in någon bild, för att jag har ju inte gjort det på ett tag, men det är för att blogg.se har dampat lite -.-

Förresten så försökte jag mobliblogga där borta, men allt blev bajs. På mobilen, och ja så lyckat blev det.

Faaaaaaaaaaaaaan. Jag hatar blogg.se det går seriöst inte att ladda upp bilder! ;o

KRAM

Nada

Nu gör jag ingenting. Hjälpte pappa nyss att fixa lite i vardagsrummet. ÅÅÅÅÅH. Jag vill inte följa med! Fett tråk. Jag kunde inte sova hos någon. Baaaaajs.
Nu är jag sur. Jag vill inte åka dit bort. Jag känner inte ens de vi ska till. Faaaaaan.
Nu ska jag dra.

KRAM

Lunch

Nu så har jag inte skrivit på några timmar, too bad.
Men nu äter jag iallafall lunch, och innan det så badade jag, sen så snabbstädade jag i mitt rum.
Ikväll så ska vi typ åka bort. Men jag vill inte. Jag har ingen lust.
Bläääää på det. Men nu ska jag göra ingenting.

DET GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER! ;O

KRAM

Frukost + MSN

Nu sitter jag här igen, och käkar frukost. Gott.
Jag chattar med Michaela samtidigt, och vi bära är skitglada.
Jag ska nämligen åka och hälsa på min gamna klass på torsdag! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Jag är sjuuuuukt glaad!
Första gången på två år fan! :(
Saknar dem skitmycket!
På torsdag börjar vi fem, för att de är öppet hus, och då börjar "skoldagen" fast föräldrarna kollar på.
Fett bra! :D
Då börjar man 9:15 på torsdag, och slutar 13:45 + att man börjar igen vid 17:00 och slutar vid 20:00.
Kul! :)
Men nu ska jag fortsätta snacka med Michaela.


Jag saknar er enormt, <3

KRAM

Snart nere på noll.

Besökar siffran sjunker, mycket. Jag har haft vääääldigt få besökare de senaste dagarna. Nu ligger det riktigt lågt. Nästan nere på noll. Från 28 st! Det är katastrof!
Tooooo baaaaad. Toooo baaaad. Tooo baaad. Too baad. To bad.
This is nooot funii.
Nu kanske ni inte får se mina naglar, om ni fortsätter såhär. De är faktist klara nu.


Vänster hand, före.


Vänster hand, efter.

Så! Jag orkade inte ta högra handen, plus att mitt långfinger ser helt bajs ut. För att i trean så hoppade nån dum kille på den, fast inte med flit. Men ändå. Och det var på Görvälns lekplats, som fanns då. Upptäckte i somras, då vi var ute med Fargo att den var borta. Där var min bardom, försvunnen. Nej då, jag bara skoja, men jag växte fan upp på Görväln, med dagis. Haha, typ 3 ggr i veckan åkte vi dit. :)
Nog med babbel, jag babblade nog lite för mycket nu. Men skitsamma! :D

KRAM


Jag kom på en sak!

Att jag kanske ska börja med en ny sak.. Istället för "dagens outfit" för det var ju inte så lyckat. Jag menar, hur många outfits har jag lagt in? Två eller? Typ.
Men istället för det så, tänkte jag att.. Jag ska börja med "dagens photoshop tips" ! Eller? Jag gillar det, men vad tycker ni? Det är ju ändå ni som ska få välja, för att det är ni som läser. Yes or No, what do u think?
:)

Hahah, jag sitter nu och skriver samtidigt med den torkande vita manikyren på nageltopparna.
Men who cares? Nu ska jag fortsätta med nagelfixet!

KRAM

Nagelfixning

Så, nu är jag här igen. Jag håller på att fixa mina naglar, ni får se resultatet senare. Jag ska försöka med en liten fransk manikyr, men vi får väl se hur fint det blir, haha.
Just nu så "slipar" jag naglarna, men en slags fil, men den är inte sträv, utan mjuk. Man ska ha den ovanpå naglarna, och inte på "kanten" eller vad man ska kalla det. Ni kanske förstår.
Men nu ska jag fortsätta med mitt, jag visar resultaten senare! :)

KRAM

Ingen bloggning.. typ.

Men nu så! Heheh. Men typ jag ska berätta lite om veckan, för att jag har varit så jääääkla oaktiv. Tyvärr.
Måndag: Var med Ronja, men jag skulle ha simmat.
Tisdag: Konfirmation, nice!
Onsdag: Jag tror att jag var med Ronja..?
Torsdag: Plugg, Ronja.
Fredag: LEDIG! Hahah.

Aja, men nu så ska jag gå ut. Kan skriva lite mera sen, lillebrorsan ville något! :)

KRAM

I skolan

Nu sitter jag i skolan, ska ha PH snart, med Leila. (PH är ett litet samtal med läraren man har en gång/vecka) Japp. Men idag har jag bara jobbat kurs. Hehe, mennu vill becca ha sin data. Så...

KRAM


Grey's Anatomy

Nu är de reklam påp Grey's. Nice, hahahah. Blöja, fan vad sköna de är! :D
Aja. Men sen mitt senaste inlägg så har jag bara  pluggat matte. Nu har jag mindre än halva stegtestet kvar, skönt!
Men skitsamma, nu är reklamen slut. Bloggar nog mer imorgon, och på fredag! Men nog inge mer idag.

KRAM

Snälla

Jag vet att jag är oaktiv, jag vet att jag suger på att blogga, jag vet att jag har bloggtorka. Men snälla, bara för det så behöver ni inte sluta besöka.  Bara för det så behöver ni inte sluta kommentera.
Så snääälllaaa, ni behöver inte sluta besöka :(
Eller, i och för sig, ingen läser ju.. Varför skriver jag?
Skitsamma. Nu ska jag plugga. Och njag har en mobil, men bara idag. Lånade mammas jobbmobil, men sen skulle hon behöva den resten av veckan. Bu.

Nu ska jag somsagt plugga.

Taha, saknar de tiderna med dig, Felicia :)

KRAM

Mobillös

Hejhej, en snabbis. Tänkte bara säga att jag inte har ngn mobil, för min gick sönder. IDAG. Och jag kommer på låna Ronjas gamla om en vecka typ :)
Aja, men jag nås här på bloggen, och på facebook. Msn såklart också.
Men nu är det DH,

KRAM

Btw...

Så kom jag på att jag aldrig gick och la mig "riktigt tidigt" igår. Jag somnade så sent som elva.. Brukar vanligtvis somna halv.
Jaja, det är väl bara att försöka på nytt, ikväll igen.
Sådetså! Tihi.
Det här blir nog det sista inlägget för ikväll, mer kommer imorgon.
YES! Imorgon är det Desperate Housewives! :)
My favorite.
Hahah. Men aja.
Jo, juste. Jag tänkte, att jag ska lägga in en bild till nästan varje inlägg, även fast den inte tillhör själva inlägget. Bara för att få en bild, eftersom det blir lite roligare med bilder.. Ellerhur?
Aja. Nu så ska jag gå upp,

♥ Tvätta bort sminket
♥ Borsta tänderna
♥ Läsa

Nice!


Jag saknar dig. Att vara med dig. Att skratta med dig. Att bara ta det lungt med dig. Att ha dig, vid sidan om, och bara vara mig själv. Jag saknar verkligen tiderna med dig, mycket.

KRAM

How?

Hur tycker ni att jag ska förbättra min blogg?
Exempel:

• Lägga in mer bilder
• Göra någon speciell rubrik
• Skriva roliga historier
• Skaffa en ny design


Det finns så mycket man kan ändra, så vad tycker ni att jag ska ändra på?

KRAM



Grattis!

Sarina fyller ju år idag, gratta henne.

Aja. Men nu så har jag nyss kommit hem, jag och Ronja var ute med hennes hund, i en timma eller något. Det var skönt, men väldigt mörkt.
Mycket garv, som vanligt. Hahah, jag har alltid kul med Ronja.

Men nu så ska jag äta lite middag, och få mat i magen.


Min gulliga kusin Kalle, för 2 år sen

KRAM

@ Ronja

Nu sitter jag hemma hos Ronja, vi har bakat kladdkaka och tagit det lungt.
Egentligen så skulle jag ha åkt till simhallen med Mika och Linnea, men jag orkade verkligen inte, jag var sååå trött. Och astman har man ju. Astma + Simma = Tungt att andas.
Men nu så sitter jag och Ronja inne på hennes rum, men hennes hund som skäller. Hahahahahahahahaaahahahhhahahahahaahhhaa. Ronja satte på henne sin stora sovtröja, asså på hunden, DET SÅG SÅÅ JÄLKLA ROLIGT UT!!!

Aja, men nu så ska vi typ göra ngt annat. Haha, kolla på hennes sköööna hund kanske. Hon gör så roliga saker ibland. Hahahah.


Nu bjuuuuder jag på mig själv. Glömmer aldrig dagen, med Becca och Ronja.

KRAM


Klar!

Nu är jag nästan klar med spanskan, bara öva på glosor, och se om det ät någon uppgift som man ska göra. Men skitsamma, nu tänkte jag iaf gå och tvätta bort mitt smink och borsta tänderna, sen läsa lite.

KRAM

Studdy

Yep, jag har baaaaara pluggat spanska. Bra, ska ju ändå redovisa det i veckan, matten med. Helt oväntat så är jag nästan klar med steget, nu har jag gjort de "svåraste" sakerna, så det är inte så mycket kvar. Najs. Men nu så ska jag fortsätta med plugget, och sen gå och lägga mig RIKTIGT tidigt, bara för att få sova ut imorgon. Nu får vi se om det går.. Haha.


- Bild från Lanzarote 08 med kusinerna :)

KRAM

I'm so sorry

Jag är ledsen för att jag inte har bloggat, men jag har faktist inte hunnit.
Min kusin Albert ringde och väckte mig klockan 10, han och Kalle ville att jag och Marcus skulle komma, för att de var hos mormor och morfar. Så jag, mamma och Marcus åkte in till stan vid halv ett, och så var vi där till kanske två, halv tre. Sen gick vi runt lite där i stan och gjorde lite saker. Jag tänkte köpa en Adidaskofta på en affär för 250:- men den var inte så snygg, så den köpte jag inte.. :p
Sen åkte vi hem vid halv fyra och så kom vi hem nyss.
Nu så tänkte jag plugga lite spanska/matte och sen, klockan fem över sex är det one tree hill! :D


Taha, nån liten figur som jag gjorde i femman-sexan :)

KRAM


Grymt test!

Okej, jag har ett grymt test här.
Jag kan programmera din hjärna...

Följ instruktionerna så snabbt som möjligt, men läs inte vidare på nästa fråga innan du svarat på den föregående.

Du behöver inte skriva ner svaren, bara svara i huvudet och gå vidare till nästa fråga.

Hur mycket är:

12+18






















RIKTIGT, 30.

3+56







































RÄTT 59

89+2


































YES YES 91

12+53





























JAJEMÄN! 65

75+26

































RÄTT IGEN 101

25+52



























JOPP 77

63+32

























ALLDELES RIKTIGT 95

Vi vet! Matematik är hårt arbete, men det betalar sig!!!!
Kom igen, ett par till...

123+5



























KORREKT 128

111+222+333?










Fick du det till 666? Rätt!!!

SNABBT NU! TÄNK PÅ ETT VERKTYG OCH PÅ EN FÄRG!





























LITE LÄNGRE NED

















BARA LITE TILL...






Du har tänkt på en HAMMARE och RÖD, inte sant???

Om du inte har tänkt på en röd hammare, är du bland de 2% som har en
annorlunda (onormal) hjärna

98% tänker på en hammare och röd, när de utför denna uppgift.

Haha, coolt va? Naaaaajs.
Btw så fick jag Rosa Hammare i huvudet! xD
Så jag är väl halvt normalt eller ngt. Men rosa är ju i och försig "släkt" till röd eller ngt :p


KRAM


Hemma

Nu är jag hemma, eller jag kom typ hem för 30 min sen. Det var jag Ronja, Becca och Linnea som var, jag och Ronja kom till centrum och köpte godis, sen kom Nea och Becca och så köpte de också. Sen gick vi hem till Becca och kollade lite på film. Vi började typ kolla vid fyra, sen vid halv fem så skulle vi möta Mika, och de gjorde vi. Men på vägen så gick jag och Ronja hem, för att vi inte ville gå hem i mörkret.. Så hennes pappa hämtade oss där. Haha, det var kul i bilen (misstolka inte på ngt weird sätt, då är du pervers!)
Ah, men så kom jag hem, och då så.. gjorde jag ingenting, som nu. Men jag kanske ska redigera nån bild, och kolla på EDS:en :)

KRAM

Vad vill jag?!

Jag vet inte om jag skå gå till Becca nu och kolla på flyga drake, eller vänta på Ronja och åka dit med henne?! ;o
Vad tycker NI?! :o

Förvirrad

Idag vaknade jag typ vid halv elva, och då åt jag frulle.
Igår så bestämde jag och tjejerna att vi skulle göra ngt, vi skulle till Coop Forum. Men sen skulle vi inte, helt plötsligt så skulle vi till Becca och kolla på film, flyga drake. Men sen säger hon att ingen utom linnea vill se den, fast jag inte har sagt ngt. Sen imorse frågade hon vilka som skulle vara med, och jag sa att jag skulle vara med. Men så söger sen att hon inte visste att jag skulle vara med. JAG FATTAR INGENTING, BECCA FÖRKLARA!
Men nu ska vi typ vara i centrum vid tre eller ngt, vänta på mika, köpa godis, gå till becca och kolla på film, men jag vet inte vilken. Haha, VÄLDIGT förvirrade va?
Men nu så ska jag fortsätta smsa med Becca!

KRAM

Nothing to do...

OBS! INTERNET HAR FUCKAT, SKULLE HA LAGTS UPP VID FYRA!

Nu så sitter jag hemma.. Och gör.. INGENTING! ;o
Idag redovisade jag spanskan. Tredje steget den här veckan. I have redovisat many steps this week. Haha.
Men aja, nu så ska jag typ inte göra något. Jag har tråååååk. Har du? Haha. Men gud vad tråkig jag är! Jag har inget att göra.
Jag kan väl slänga in nån bild då. :)


Hahah, fint smile va? :D


HAHAHAH

Tess svarar

Ella! c: om I'm going to shower now:
När går du upp? C:

Tess svarar:
Jag har mitt alarm på 6:30, men jag kommer alltid upp vid 5-10 i sju.. :p
Och ja, jag vet att du går upp skittidigt, HUR PALLAR DU?! ;o

Pannkakor + Ingen vacctination

Nu så håller jag på att grädda pannkakor, gott! Men i alla fall. Idag så redovisade jag svenskan! (Yey) och det var ett mycket väl genomförst steg, sa Leila, som jag redovisade för. Men tyvärr så redovisade jag aldrig spanskan, hann inte. :(
Aja, men jag fick sluta tidigare idag, för att jag skulle ta svininfluensa vacctionet, men icke. Det var slut, i kallhäll och jakan. Too bad.
Men det skulle komma mer på onsdag, typ. Så jag får väl ta det då -.-
Aja, men så jag kom hem typ vid halv fem, och chillade. Sen somsagt började jag grädda pannkakor. Nice!
Hehe, men nu så ska jag fortsätta med pannkakorna!

KRAM


I'm going to shower now

Som sagt, jag tänkte ta en dusch nu, sen Grey's Anatomy, sen FÖRSÖKA sova. Seriöst, på morgonen, jag döööööööör. Jag vaknar ALLTID en halvtimme/tjugo min senare. Måsta typ lägga mig tidigare? Haha. Men iaf. Nu så ska jag då, gå och ta en dusch.

Imorgon blir det att redovisa svenskan och spanskan, önska mig lycka till, spanskan kommer gå skit -.-
Haha, men det blir nog inga fler inlägg en det här, så 3 inlägg vart de idag iaf, nu borde ni vara glada typ x'D
Men iallafall.

KRAM

Bara pluggande.. nu för tiden

Nu har jag börjat plugga som aldrig förr, jag tror att jag aldrig har pluggat så mycket, som på sista tiden. Det har ni säkert märkt också. Bra men jobbigt, det tar lixom upp all tid jag har. Nästan.
Men jaja. Så är det med det.
Nu så ska jag typ chilla och hålla på med PS. Tror jag. Men jaja, om jag fixar någon bild lägger jag upp den sen. Sen kanske jag laddar upp en massa andra bilder med mig Becca, Mika och Linnea.
Nu ska jag dra, bye.

Förresten, stackars människa. Man blir ju ledsen när man ser sånt:
http://svt.se/2.119619/1.1754256/familjens_bostad_ett_hotellrum_pa_25_kvadratmeter?lid=puff_1755573&lpos=extra_0

KRAM

Vem?

Nu har jag kommit hem, och ätit mellis. Men min dag idag är nog inte så intressant, bara en helt vanlig dag. Förutom en sak som vi inte frå glömma! GRATTIS MIIIKAA! ♥♥♥
Aja, men låt oss komma till rubriken!
Vem är du? Du skriver anonymt på tre kommentarer, med samma IP. Jag vet vart du bor och vad du har för bredband. Täby, och Telia. Snälla, säg vem du är! Du skriver inget elakt, men jag vill gärna veta vem det är.
Jag skulle bli otroligt tacksam för svar!
Men skitsamma. Nu ska jag jobba svenska, sen spanska. Det var en jäkla massa pluggande va? Det tycker jag iaf. Aja, men nu ska jag som sagt plugga.

P.S: Vi får se om det kommer fler inlägg idag.

KRAM

Ännu mindre!

Seriöst, ni får typ tipsa min blogg till andra om ni gillar den, har bara 9 besökare idag :(
Tack om ni länkar mig till andra! ♥( http://raiinbow.webblogg.se/ )

KRAM

English

Hemma nu, eller ja. Jag kom hem för typ en timme sen. Men innan så har jag varit i skolan och mest jobbat engelska, som jag också ska jobba med nu. Sen lite svenska. Men iallafall, efter skolan så tog jag tåget mot stan, fast jag åkte till Sumpan, mammas jobb. När jag hade gått dit så gick vi vidare till Solna C där jag gick till öron-doktorn. Haha! Han damsög i mina öron, som han gjorde sist också, fast då gjorde det skitont.. Nu var de bara skönt x'D
Haha, men sen stannade jag och mamma lite i Sumpan, sen åkte vi hem. Och ja, jag kom hem vid sex-halv sju, tror jag.
Men nu måste jag jobba, ni får nog inga fler inlägg idag, tyvärr.

KRAM

Besökare sjunker

.. Suger min blogg?
Mitt högsta på besökare är 28, lägsta idag, 11. Hatar det. Jag vill inte ha sååååå lite. Inte. Kul. Inte alls. Kul. I Hate It.
Men nu ska jag iallafall läsa engelska, haha. En skitlätt bok, som Becca tyckte var bra. Men lika bra att läsa en lätt, ska ju redovisa den här veckan. Haha, men jag läste typ halva boken på 10 min. Haha.
Aja, men jag KANSKE skriver senare, inte säkert.



KRAM


Eyes

All my eyes on you. Haha, näe jag bara skoja. Men igår redigerade jag mina ögon till olika färger, let's take a look!

Vad passar jag bäst i? Och vilken är min riktiga? Ni som känner mig, svara inte på andra frågan :)

Blå?

Brun?

Eller grön?

KRAM


Outfit - Med min webcam

Suddig outfit? Okej, inte så suddig. Rätt okej antar jag, välj själva.

Haha, jag censurerade mitt ansikte, jag såg faktist helt bajs ut! ;o Men nu ska jag göra nån quiz på Facebook, bloggar igen senare :)

KRAM

Simhallen

Nu har jag nyss kommit hem från simhallen, det var bara jag, Linnea och Mika. Vi simmade 12 längder, och Mika 14. Hur pallade hon?! Haha. Men det var faktist oväntat jobbigt.. Men nu så kände jag verkligen av min astma också, not good. Så det blev rätt jobbigt att andas.

Japp, men nu är jag iallafall hemma, och i nästa inlägg kommer en outfit. Najs va?
Haha, not. Men nu så ska jag ta en bild, och sen lägga in den.

KRAM

Ingen rubrik

Glömde lägga upp igår;
Hihi. Ful rukrik va? Haha. Men nu hat jag iaf kommit ut från badkaret, jag badade istället för en dusch.
It was najs. Men skitsamma. Imorgon så ska jag somsagt till simhallen efter skolan med Linnea, Mika, Becca och kanske Sarina(?). Japp. Och innan är det ju skola som vanligt.
Kom på en sak förut.. Att jag inte har lagt in outfits! Taskigt av mig!
Men aja, gör det imorgon kväll. Och nu när det är skola igen så, förvänta er inte så mycket inlägg.. Kommer inte hinna med det så ofta. Räkna med mist tre inlägg/dag iallafall.
Fast då blir det inget på morgonen, tyvärr. Orkar inte, är sååå morgontrött. Kommer inte ur sängen förrän tio-femton min efter alarmet har ringt.. Sen har jag typ 45 min på mig att äta frulle och fixa mig!
Too bäd. Haha, jag skrev "bäd" med reflex! Hahahah.
Men nu ska jag göra något annat..


- En liten Therese :)

KRAM

Duschning

Gaaah, mamma ropar att jag ska duscha, och ja ska! Haha, visst är det så jäkla skönt att duscha men TV är också väldigt trevligt. Aja, skitsamma. Bäst jag går upp...

KRAM!

Hejjaghatarreklam

Buuuuu. Jag hatar reklam! Vem gör inte? Varför finns reklam? Okej jag vet varför, för att visa upp sina fula varor. Men komigen lixom, det finns affärer!
Men skitsamma. Alla har väl ändå fattat att jag hatar reklam nu? Haha.


Glömmer aldrig <3

One Tree Hill

Snart börjar de, tio min. Längtar? JA! :D

Från höger: Marvin, Skills, Brooke, Lucas, Peyton, Nathan och Haley.

Nu ska jag.. Vänta! Kanske Photoshopa lite :)

KRAM


Plugg plugg plugg

Har gjort mycket svenska idag. Kanske för mycket? Näe.
Men är nästan klar.. Kan visa vad jag ska göra/har gjort.

♥ Storyboard, slogan och synopsis [√]
♥ Bildanalys [√]
♥ Reklamanalys [ ] 
♥ Läsförståelse [ ]

Lite kvar.
Men nu så ska jag fortsätta.

Btw.. Lägg märke till kommentarsrutans bakgrund, och kommentera knappen :)

KRAM

New moon

Hahah, jaa. Linnea. Jag kom på de nyss, innan din kommentar. Och som alla vet så är ju New Moons världspremiär 20 november. Och jag kan väl slänga in trailern :)



KRAM

November


Weei. Nu är det november btw.
Sen kommer december. Sen kommer jul. Och sen nyårsafton. Sen 2010.♥
Saker som ska hända i november:
4 November: Mika 14 år
9 November: Sarina 14 år
22 November: Michaela och Ellen 14 år

Sen typ.. Inget mer. Haha.
Men nu ska jag fixa en signatur åt min ära kusin elin :)

KRAM

Sorry sorry sorry

Att jag inte har bloggat idag! Klockan är redan halv två lixom. Too bad.
Har bara pluggat och pluggat. Spanska och svenska..
Jag hade satt på alarmet på 10:15 för att gå upp lite "skapligt" för att den plugga, men jag låg och rullade mig till 10:45 typ.
Not good.
Nu smsade någon mig, ska kolla vem det var.
Det var Linnea som undrade vilka som skulle med och simma imorgon. KLART JAG SKA MED. Var typ för 2 år sen jag badade i Jakan sist -.-' Hahahah. Men skitsamma. Nu måste jag fortsätta med svenskan och starta om datan, word dampar med åäö.

KRAM

Glömde en sak

... Att säga godnatt!


Jag vet inte vad jag ska skriva här just nu

Så. Andra filmen var sämre, och mycket komplicerad. Svår att förstå, tiden gick fram och tillbaka. Förvirrande.
Men nu ska jag visa en bild jag gjorde förut:

(Svara på frågan också :D) Och,förresten haha. Om man tänker texten ovanför, så står det fot. (du fattar mer om du läser min och pappas dialog) x'D
Jag:Pappa, titta vad snyggt jag har gjort!
Pappa: Äh, vadå fot?
Jag: Neej, hahahah. Titta vad snyggt jag har gjort bakom ikonerna.


Okej då. Jag kan väl lägga in bilden jag reigerade förut.. :D

Före:

Efter:


Do you like it?

KRAM

RSS 2.0